ANUNTURI
Ideologia LGBTQ e prioritară pe agenda corporațiilor. De la politici de incluziune la tampoane și programe artistice pentru adolescenți, totul e gay


Partea cu adevărat frumoasă vine abia acum: în ziua imediat următoare, Compania Procter and Gamble a anunțat scoaterea de pe ambalajele tampoanelor Always (ale cărei producătoare e, se înțelege) a simbolului feminității, Venus. Și asta la insistențele comunității LGBTQ.
Comunitatea cealaltă, a femeilor heterosexuale, a amenințat cu boicotul în masă, dar asta nu i-a oprit companiei P&G înaintarea pe calea „respectării drepturilor minorității LGBTQ”.
Un reprezentant al companiei, Dr. Jack Turban, psihiatru la Harvard Medical School, a spus că această decizie onorează persoanele „trans și pe cele care nu se conformează genului lor”. „Compania arată că acceptă, respectă și îi pasă de acest segment de populație, ceea ce, pentru o comunitate care e adesea marginalizată și respinsă, este o declarație puternică”.
Pentru Steph de Normand, manager de Program de Sănătate pentru Persoanele Trans de la Fenway Health, mișcarea companiei e, de asemenea, bine-venită. Aceasta a spus că imagistica „codului feminin” poate nu doar să exacerbeze disforia de gen pentru persoanele trans și cele neconforme cu propriul gen, dar le poate împiedica să cumpere aceste produse.